ameliespyssel

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Amelie - 8 mars 2012 21:37


Japp, nu var torsdagen slut & det är hemresa i morgon..........

oj va fort det går!!


Idag började vi med Babysång, Melissa sjöng bäst av alla så klart  

& Faster blev sååå stolt!!


 


Sedan blev det incheckning på "Väla köpcentrum" där vi mötte opp Daniel, Rassel, Yvonne & Rebecca.

Hittade flera affärer som jag tycker ska finnas i mitt BC & det blev några små inköp bara!

Åt god lunch & sedan köpte vi "gräddbullar" & for till Gunilla, Lennart, Filip & Jimba & fikade.

Vad fint de bodde!

  

Hem & lagade mat för att sedan åka på "Aquacombat" med Angelica.

  

DET VAR ROLIGT fast jag var nervös först men det gick över fort.

Kommer att ha träningsvärk efter detta!!

Har varit duktig & tränat på min semester, vattengympa & promenader!!


Nu ska det bli skönt att få gå & sova för att kliva upp & TOKGOSA med

FASTERS UNDERBARA

de sista timmarna!!!


Godnatt alla!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards