ameliespyssel

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Amelie - 9 mars 2012 21:52


  


Nu har vi kommit hem igen till Sundsvall,

det var väldigt jobbigt att ta farväl på flygplatsen för oss båda.

Ingen av oss ville åka hem!

Hoppas att de kommer opp snart till oss.


Det är ofattbart hur fort det går att komma hem, vi klev av på Arlanda & hoppade på nästa direkt så

det tog 2,25 timmar sammanlagt att komma hem!!

SJUKT!!


       


Det är väldigt fascinerade hur man kan komma opp i luften sådär bara .......


Ja, så nu sitter jag i soffan hos min Älskling igen & tittar på tv & reflekterar

på allt vi har gjort på de här dagarna .........

SOM HAR VARIT UNDERBARA!!


Tack min bror, svägerska, Underbara & alla djuren!



KRAM    

Av Amelie - 9 mars 2012 08:51

 

Nu är det bara några timmar kvar med Fasters Underbara!!

Gruvar mig att gå på planet för Rasmus skull, mina tårar kommer att rinna ganska rejält.

Pinsamt för han men vad ska jag göra då?!!

USCH!!!!


Men vem skulle inte göra det ....... Titta!!


     


Hon är ju UNDERBAR ju  


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards