ameliespyssel

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Amelie - 7 mars 2012 22:49

   

Har varit en skön fast väldigt blåsig dag.


 Har varit ute & gått i Pålsjöskogen, det var väldigt fint där. Blåste ganska rejält

& jag var ännu nöjdare att jag hade täckjackan med mig.

Eftersom våren var här nere så tänkte jag ta vårjackan

hmm..... vart det våriga vädret tog vägen vet jag inte!!!

För just nu snöar det här   


Sedan hem för lunch & sedan vidare ner till Helsingborg centrum för lite stadsvandring

medans Daniel & Rassel lärde sig att backa med lastbil med släp.


Sedan hem för massa bus, lek & mys med Fasters Underbara .........

hon ÄR ju helt UNDERBAR    


God middag & olika spel så var denna dag slut oxå .........

syns i morgon & godnatt!!


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards