ameliespyssel

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Amelie - 7 juli 2012 22:30


Tjingeling!!


Japp, nu har man haft semester i några dagar!!


Starten hade kunnat blivit bättre & jag har känt mig ledsen,

men det är väl att man är trött & sliten & har längtat efter denna SEMESTER!!

Nu känns det mycket bättre!!


  


Jag fick rätt!!

Har gått & sagt att den 5 juli skulle sommaren komma .......

så blev det ju ........ fast det har regnat idag så har det varit varmt!!!!!!


Har premiär badat & det var KALLT men det gick ..... sedan kom Molly så då blev det lite

strandpyssel istället.

Dag 2 var mycket varmare i vattnet,

då blev det 5 timmar på stranden med fika, bok & bad med

Rasmus, Moa & Kajsa!!

MYSIGT!!


Idag for vi hem från stugan för att åka ner en sväng på Gatufesten.

När vi kom ner så började det att regna ..... typiskt!!

Gick runt & tittade lite, gick till Jop´s & åt middag, gott!

Kom sedan på att vi kanske hinner med en bio oxå ....... & det gjorde vi.

Hann precis till " Snow White and the Huntsman",den var jättebra!!

Det var att man hoppade till, fick tår i ögat & skrattade till ......


Har nu tagit mig ett glas vin ....... så SKÅL på er alla!!


KRAM    





Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards