ameliespyssel

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Amelie - 12 juli 2012 19:14


Tjingeling!!


Sitter & inväntar min Ernst.

Undra vad han ska hitta på idag?!


Spännande!!

 

 

 

KRAM   

 

" Har det hänt någon gång att du nästan har blivit förälskad i en sten?"

                                                  
                / Ernst-citat

Av Amelie - 12 juli 2012 11:29


Tjingeling!!


Japp, nu regnar det igen & jag sitter med träningskläder på mig för en promenad.

Fast jag är inte gjord av socker MEN änndå ...... blir så less!!


Idag är det  9 dagar kvar tills vi åker ner till Skåne ........

LÄNGTAR så mycket.

Vi har massvis uppbokat såklart!!

Vi åker på lördag, till Köpenhamn på söndag, till Tyskland på måndag ......

sedan är det en tripp till Ullared & Helsingborgsfestivalen oxå ......

jo, & några loppisar .........

 

&

 

MASSVIS MED MYS MED FASTERS UNDERBARA!!

 

Nää, nu trotsar jag vädret & tar min promenad!!


KRAM    


 

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards