ameliespyssel

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Amelie - 31 juli 2012 23:31

Ja, nu har vi varit hemma en stund (några timmar) & jag har hunnit att packa upp ur väskor, påsar & lagt undan en hel del. Det är tur att bilen höll hem ;)
Mats skjutsade hem pappa oxå så han har kört 114 mil idag, man blir ganska mör i kroppen efter en dag i en bil. Sedan satt vi som packade sillar allihop utom föraren som slapp sitta på täcken & kuddar ;)
Ska bli rätt så skönt att få sova i sin egen säng inatt ändå fast jag har trivts bra nere i källar'n hos lillebror!
Nä, ska bara dricka opp mitt vin så ska jag gå & sova ........
Go'natt alla <3

Av Amelie - 31 juli 2012 13:22

Tjingeling!
Jaha, då var Skåneresan över för denna gång ='(
Jag saknar dom alla hemskt mycket redan & tänk nu är det flera månader till nästa gång jag får gosa med Underbara. Jag fick både pussar & slängpussar av henne som jag får leva på till nästa gång =)
Ja, tänk va mycket vi har hunnit gjort på 10 dagar! Varit till Köpenhamn med zoo besök,Tyskland med dryckeshandling, 3 dagar festival med artister & trevligt folk, 2 dagar med bad i havet & andra upplevelser från nudisterna, matmarknad, hantverkarmässa, småshopping, loppis, en dag vid polen hos Yvonne & Lars-Ingvar som skämmer bort en med godsaker, "Kul i Juli" med picknick, loppis, promenerat en hel del, en cykeltur & MASSA BUS med Melissa så klart!
Hmm, tror vi alla behöver semester efter det här ;)
Så ett STORT TACK till alla "Skåningar" som har gjort dom här dagarna helt underbara <3
Vi saknar er redan!!!!!!!
KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards