ameliespyssel

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Amelie - 14 juli 2012 22:38

Tjingeling!! Idag for vi till stugan ........... vilken energi jag fick! Jag har rensat inne i växthuset, planterat om & rensat från små-myror. Herregud, vad myror & ägg det kan finnas =S Riktigt äckligt var det!! Jag har lyckats att ta skott från Lavendel ..... roligt!! Hoppas att det blir stora fina plantor. Mina cement grejor blev oxå bra .......... men nu tror jag att jag måste börja sälja lite igen för jag börjar få så mycke saker!! Lägger upp bilder sedan.Mats gjorde jättegod mat, det blev kyckling, bulgur & grönsaker i folie ........ så gott!! Gubbarna tog en bastu sedan medans jag tog ett glas rött med svärmor, skål!! Fortsatte att pyssla vidare sen & svärföräldrarna for hem.Jo just ja, har inhandlat födelsedagspresent till Mats & hunnit med en sväng till Erikshjälpen i Timrå oxå idag. Hoppas att M blir nöjd på torsdag & det blev ett fat som ska cementeras från E-hjälpen ;) KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards