ameliespyssel

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Amelie - 26 juli 2012 11:28

Tjingeling!
Nu ligger jag i bakluckan med all packning till stranden ........ rätt så skönt att ligga här bak faktiskt =)
Lika varm idag & jag ser fram emot att få bada!
KRAM <3

Av Amelie - 26 juli 2012 00:32

Tjingeling!!
Nu har vi varit till Tyskland & handlat lite, nu skulle jag kunna åka dit & handla mera för vi ångrade att vi inte köpte lite till när vi ändå var där ;)
Vi var 8st som for iväg & vi hade jättetrevlig & roligt!
Trodde att det skulle se lite annorlunda ut än i Sverige men det gjorde det inte, samma blommor i dikena. Efter vi handlat på Boardershop så for vi vidare till några fler affärer & åt på McDonalds & sedan var det dax att åka hemöver igen! Sov nästan hela vägen, var helt slut =)
Tisdagen blev det en slappardag i polen hos Angelicas föräldrar med god lunch & fika. Hem & fixade till oss för att sedan åka ner på "Kul i juli" med picknick & lyssna på olika artister ......... väldans trevligt!!
Idag blev det en tripp till Ullared för en dunderhandling för mycket peng men jag är väldigt nöjd med mina inköp =)
Ska bli kul & se hur vi ska packa i bilen sedan! Kanske de får ta med sig när de kommer opp senare i höst så vi slipper lägga pappa på taket ;)
Det har varit 30 grader varmt ........ så jäkla härligt!! Så efter vi hade ätit, Rassel åkt lastbil med Daniel, spelat lite badminton for vi till havet & tog ett kvällsdopp! =D
Å vad jag njuter att vara här & det är så fantastiskt att få umgås med Fasters Underbara <3
Imorgon är det bad & Helsingborgsfestivalen som gäller ......
KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards