ameliespyssel

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amelie - 20 augusti 2012 15:04

Tjingeling!!


Det är sådant här jag har orkat med i dag från soffan,

har fixat lite på bloggen som ni ser   


KRAM   

Av Amelie - 20 augusti 2012 13:32

Tjing!!


Lycka för mig är att jag kan ta ett björnbär & äta det från min egna trädgård!!

 

 

KRAM   

 

 

Av Amelie - 20 augusti 2012 10:09

Godmorgon!!
Usch, vad jag är förkyld!! Täppt & ont i halsen blandat med lite hosta med väldans värk i alla mina leder :(
Jag brukar hålla ut mycket längre in på hösten än bara en vecka ...........
På 1,5 vecka har jag varit hemma 2 omgångar ........ inte bra start på den här hösten!!
Jaja, det ÄR synd om mig ;)

Jag var ju på loppis i lördags & hittade en bibel från 1909, en trädgårdbok till växthuset, en söt lite tång, fjärilsfat & en gammal handduk som blev en duk ....... =D
Till middag igår hade jag 2 egna Morberg på altanen som fixade käket!!
Kommer bilder här :)
KRAM <3

Av Amelie - 18 augusti 2012 12:04

Tjingeling!!
Vaknade & är jätteförkyld!!
Hmm, det tog en vecka så var bacillerna över mig. Täppt i näsan & jätteont i halsen :(
Får lindra med lite loppis så kanske det går över ;) ......... & det här ....... (bilden)!!

Av Amelie - 17 augusti 2012 22:20

God kväll!!
Då har man avklarat första veckan med jobb........... & jag är TRÖTT! Men det som inte dödar härdar ;)
Efter jobbet blev det en klippning på mig ( mycket skönt & kort ) & en fika på City Gross. Hem & packade för en helgvistelse i stugan MEN först en sväng till Selångersmarknad!!
Det blev bara jag & Rassel men mysigt det oxå ........... vi strosade omkring & handlade lite rökt ost, bröd, armband (Rassel's) & även middagen blev äten där =D
Riktigt härlig stund!!
Nu sitter vi i stugan & jag har Some Zin i mitt glas ;)
Skål på er alla!!
KRAM <3

Av Amelie - 16 augusti 2012 08:56

God morgon!
Har nu druckit kaffe & försökt att pyssla lite men inser att tiden räcker inte till fast jag har sovmorgon ;)
Här kommer det bilder iallafall på mina nya saker!
Kram <3

Av Amelie - 15 augusti 2012 20:55

Hejsan!
Ligger nu i badet & njuter av det varma vattnet ............ frös så väldans mycket efter vi hade varit i stugan. Då är det skönt att få krypa ner! Men det blev ganska mycket skum ;)
Ja, nu har man jobbat i 3 dagar & jag är mindre yr ( tror jag )
& det känns väldans bra att få komma tillbaka på sin gamla avdelning igen. Nu ska man lära känna de nya härliga barnen bara & komma in i det nya schemat så blir det fin fint!
Vi for till stugan en sväng & kollade in fiskarna Haj c/o , de har nämligen "äcklat" sig & ynglat av sig ;)
Spännande & se när det är dax att ta upp dom hur många det är!
Igår var jag till butiken "Hem fina hem" , å vilka fina saker de har!!! Det blev en fågelbur & en tavla =D
Idag blev det loppis & där blev det 2 krukor =D
Hihihi!!!
Nä, ska jag bada klart .......... Tjingeling!!!!

Av Amelie - 13 augusti 2012 21:43

Hejsan!!


Här kommer det bilder på hur min bänk blev,

det fattas en dyna men tyg är på väg upp från Skåne   


                     

Så här blev rostavlan oxå!



KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards