ameliespyssel

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amelie - 4 augusti 2012 10:23

Tjingeling!
Sitter med en kaffekopp & en ny bok med regnet som faller sakta ute. Tv:n är på med OS i bakgrunden & alla andra sover. Får passa på att njuta de sista dagarna nu innan jobbet börjar igen!
Vi for till stugan igår, kom hit lite sent för jag hade skjutsat ner Erika, Gunilla, Malin & Annelie till "Konsertfesten" först & sedan in till min kära bokgranne för lite mera böcker & hämtade Jocke som skulle följa med att sova i stugan.
Men sedan blev det ett parti med "Fia med knuff" som höll på i ca 2 timmar eftersom alla skulle knuffa ut mig hela tiden ;) Tur att jag inte är en dålig förlorare!
Nu har iallafall Mats kommit opp till mig så lite frukost kanske ..........
Det verkar bli en läsardag idag pga vädret, grått med regn & 18* varmt .......... växthuset kanske ;)
KRAM <3

Av Amelie - 4 augusti 2012 10:16

Tjingeling!
Sitter med en kaffekopp & en ny bok med regnet som faller sakta ute. Tv:n är på med OS i bakgrunden & alla andra sover. Får passa på att njuta de sista dagarna nu innan jobbet börjar igen!
Vi for till stugan igår, kom hit lite sent för jag hade skjutsat ner Erika, Gunilla, Malin & Annelie till "Konsertfesten" först & sedan in till min kära bokgranne för lite mera böcker & hämtade Jocke som skulle följa med att sova i stugan.
Men sedan blev det ett parti med "Fia med knuff" som höll på i ca 2 timmar eftersom alla skulle knuffa ut mig hela tiden ;) Tur att jag inte är en dålig förlorare!
Nu har iallafall Mats kommit opp till mig så lite frukost kanske ..........
Det verkar bli en läsardag idag pga vädret, grått med regn & 18* varmt .......... växthuset kanske ;)
KRAM <3

Av Amelie - 3 augusti 2012 14:59

Tjingeling!!
Vaknade imorse med ont i huvet!! Det slutade med migrän & sängen i flera timmar =/
Nu var det länge sedan jag hade så där ont ......... men nu är det bättre.
Det som är jobbigt nu är att jag blir så avslagen av medicinen & alldeles konstig & yr .......... men men det går ju över det oxå.
KRAM <3

Av Amelie - 2 augusti 2012 12:39

Tjingeling!!
Igår äntligen har jag hittat en bit av en tegelvägg!!
Jag har sett flera bitar som bara har legat efter dom har rivit hus efter hus här i Skönsberg, så såg jag en hög utan staket runt omkring & det stod Amlä på dom ....... så NÖJD!!!!
KRAM <3

Av Amelie - 2 augusti 2012 09:34

Tjingeling!!
Ligger i sängen & lyssnar på alla småfåglar här ute ......... för inne är det alldeles tyst för min familj sover fortfarande!
Undra vad man ska hitta på idag då mer än att tvätta STORA högen från våran tripp?!
KRAM <3

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards