ameliespyssel

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Amelie - 1 januari 2012 17:03

Vilken härlig 1:a dag!!

Vi började med att sova lääääänge allihopa   

& åt sedan frukosten i sängen!


Sedan stack Rasmus till sina kompisar för att städa efter alla raketer vi sköt igår,

Mats & jag tog en promenad, men på varsit håll   . Jag ville lyssna klart på min ljudbok  

& då är det bäst att gå själv, det blev en promenad på 1 tim & 10 minuter, SKÖÖÖNT!!!!


Tittat lite på Ivanhoe, som man alltid måste göra.

Hoppade sedan i badet eftersom jag blev lite frusen   

 & där SOMNADE  jag ...... HAHAHAHAHA ..... det var första gången!!


Nu har vi beställt middag från BiteLine, det skulle ta ca 1½ timme

innan maten skulle komma, det var nog flera som var hungriga idag!!!

   

 

Sedan avslutas dagen med "Morden i Midsomer",

det kan inte bli bättre  


Som sagt, vilken härlig 1:a dag!!


KRAM    

Av Amelie - 1 januari 2012 09:00

GOD MORGON ALLA    PÅ FÖRSTA DAGEN 2012!!!!


Jag har funderat på vad som har hänt under 2011 & det är en hel del!!

Här kommer min årskrönika!


  • Den STÖRSTA händelsen är nog att jag blev FASTER  

 

till Fasters Underbara 1 februari!



  • Jag flög själv till Helsingborg för att få träffa Melissa 

 

för den absoluta första gången i mitt liv!



  • Jag fick åka till Ullared för första gången!                   

 



  • Jag blev Gudmor till Melissa Maria Inger!                    

 



  • Vi köpte en splitterny bil som nu heter Grodan,            

 

som vi är JÄTTE nöjda med!



  • Jag har gjort av med 8 säckar cement till mitt pyssel    

 

& jag är VÄLDIGT tacksam till er alla som har handlat av mig!!




  • Jag med vänner var på Air Festival, som var helt fantastisk!

 

Längtar till nästa gång som är nu i Juni!

( Jag har redan biljetterna!!!)



  • Har varit & fiskat en hel del!                        

   

Både vid Ropnästjärn & Skälsjön!!




  • Har sovit i tält med Rasmus ( R´s första gång)             

 

& det gick hyfsat, vi låg kvar HELA natten!!




  • Efter 9 år på samma avdelning & personal så chockade jag alla

& bytte avdelning för att få ny energi!! Trivs jättebra med alla mina 5-åringar!!




  • Jag har haft ett riktigt pysselrikt år med massa olika saker!!

       

     




  • Har varit på  massvis med Loppisar      

     

som är alltid lika mysigt & spännande!!




  • Jag har haft Julafton den 18 november med massvis med julkänsla!

       




  • Har fått träffa massvis med underbara människor som gör att man blir glad!!

 

Har även mist personer som jag saknar väldigt mycket!

( Ni finns i mina tankar)




  • Sedan har det väl hänt en hel del annat, saker man VILL glömma & saker som jag HAR glömt,

för det händer ju en hel del på 365 dagar   



Hoppas att ni oxå har haft ett HÄNDELSERIKT år!!


Många KRAMAR   




Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards