ameliespyssel

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Amelie - 3 januari 2012 20:18

Vad skönt det är att ha semester!!

Vaknade 8:30, klev opp då & satte mig i köket & läste bok medans de andra sov.


Ett boktips!!!

Ni måste läsa den här boken, "En röd liten fågel i juletid", den är enkel,

inge speciell men ändå bara jättegullig & mysig!!

                                      

Sedan for hela Familjen Gustafsson/Olsson till BIRSTA CITY!!!

Kollade runt på de flesta affärerna & kontokortet fick arbeta rejält  .

Köpte broddar så nu kan jag inte komma med ursäkter om att det är halt ute,

det blev nya mattor till sovrummet & en ny sängkappa,

muffinsformar (som jag ska ha till cementpyssel),

några köksgrejer, ramar

& sedan en TV!!

TV:n blev så bra så Mats for & köpte en till .........

SÅ nu har Rassel fått en tidig födelsedagspresent   


Det kändes konstigt att slänga MIN tjocktv, den har varit med länge .... halva mitt liv!

Köpte den på Domus i Östersund för mina egna pengar!!

Men nu ville den inte riktigt göra som VI ville, man fick starta om den

flera gånger & den har blivit seg ...... så nu var det dax att ta ett farväl  


Medan gubbarna fixade TV-apparaterna så gjorde jag middag,

det blev kyckling, tomathalvor med vitlökssmör & baconlindad sparris, couscous & pepparsås

MUMS


Hoppas ni har oxå haft en bra dag!!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards