ameliespyssel

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Amelie - 8 januari 2012 17:51

Nu när julen är slut så måste man ju fortfarande

tända massa ljus, så här fint blev det på mitt köksbord!!

Har blandat med Rörstrand & mina cementljusstakar  


     


KRAM   

Av Amelie - 8 januari 2012 12:16

Nu har jag varit isolerad i 4 dagar utan att veta vad som händer i världen (facebook)

& det har gått bra!!


Det har varit en skön semester, jag har varit värd den.

Jag har nog varit mest för mig själv (andats) & bara varit!!

  

Har läst ut två böcker & börjat på en tredje, ätit massa skumtomtar (affären rear ut dom nu),

legat länge i sängen & ätit frukost med TV:n som sällskap (Mats har varit ute & gått),

har haft migrän (typiskt när man andas ut) & det tar på krafterna, jag blir alldeles flummig

av alla tabletterna

& så har jag faktiskt STÄDAT BORT JULEN  oxå!!!!


 

Det blev några kartonger!!


Jag, Rasmus & Mats for till Ljunga en sväng & myste med Pappsen & Dino en hel dag!!

Var & tände ljus på gravarna, var ner till Vikbron, handlade i Fränsta,

tog en promenad med Dino & åt min första semla (för i år).


         


Så nu börjar vardagen igen & det ska bli rätt så skönt att komma i dom gamla banorna igen!!


KRAMAR    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards