ameliespyssel

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Amelie - 9 januari 2012 17:51

Jaha, då var vardagen här igen & första dagen på mitt nya liv   !!!

Har haft 13 av 23 barn så det blev en lugn start på veckan, imorn kommer resten av högen

så då rullar det väl på som vanligt. Hälsade även varmt välkommen till vår nya kollega, fast hon har jobbat på grannavdelningen tidigare så hon är inte helt ny för oss & barnen. TREVLIGT!!

Ja, just ja MITT NYA LIV började igen då & vi får se hur långt det funkar den här gången  !!

Jag har börjat med soppor & tänker försöka äta det i 2 veckor & sedan ska det

bli tallriksmodellen efter det. Har gjort det tidigare & det gick bra (ett tag)!!

Ska försöka minst att komma ut & gå 2 dagar i veckan & träna på Helex 1 gång i veckan.

Tror att jag måste ha bestämda dagar annars blir det nog inte av, är sååå dålig på att komma igång.

Men sedan när jag HAR kommit igång & tycker att det är roligt DÅ blir jag sjuk ..... typiskt!!

MEN inte den här gången har jag bestämt  

 Det är skönt att det är flera från jobbet som åker & tränar tillsammans &

vi "peppar" varandra ifall det är någon som har en "dålig" ursäkt & det ÄR bra!!


Så idag lämnade jag bilen hemma & tog sedan en promenad efter jobbet,

det blev 45 minuter vid Haga/Skönsberg.

HÄRLIGT, jag är på gång!!!!!


         


Ha en fortsatt trevlig kväll.


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards