ameliespyssel

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Amelie - 18 januari 2012 20:31



Idag har jag jobbat! Rassel fick vara hemma & pyssla på själv, men det verkar har gått bra!

Imorgon ska han gå på skolan!


I måndags tog jag en promenad efter jobbet vid Haga/Skönsberg, blev ca 40 minuter.

 

Igår blev det träning på Helex, mina muskler fick en rejäl omgång

 

Så nu fattas det bara en promenad till så är Veckans mål klar, känner mig duktig!


Nu hoppas jag att jag orkar hålla i den här motivationen för jag är en sån som kan tappa den lika fort.

Jag velade om jag skulle lägga ut det här på bloggen eller ha det för mig själv ...........

MEN jag tänkte om jag lade ut det här så kan jag inte bara sluta för DÅ får jag ju skämmas,

& det vill jag ju inte  


Har nu ätit soppor sen förra måndagen & det går faktiskt jätte bra, vet inte om jag ska börja äta middag på fredag ....... vi får se.

Jag har gått ner 3 kg iallafall & det är väldans bra   


Ha fortsatt trevlig kväll!


KRAM    



Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards