ameliespyssel

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Amelie - 13 januari 2012 14:40


  Nu när det blåser snöyra ute & jag ligger under filten inne i värmen

så kan jag längta till min "Lilla Herrgård"  


          


Den finns hos mina svärföräldrars stuga i Bergeforsen.

Det är Mats som har byggt den på lösvirke, det är hans "pyssel" kan man säga

(nu håller han på att bygga en bastu).

Mats gör det grova & jag inreder, fint fördelat tycker jag.


Så här ser det ut på insidan!


     


KRAM    

Av Amelie - 13 januari 2012 12:16

Vaknade i morse igen med min jävla migrän, ursäkta mitt språk !

Nu har jag haft ont i huvudet mer eller mindre varje dag sen mitten av december

& så vet jag att den kommer att hålla i sig fram till mitten av februari    

Imorse låg jag & funderade hur jag skulle göra:

  • Ska jag gå & jobba med migrän & vara grinig!

(sparar pengar)

  • Ska jag ringa & säga att jag blir hemma!

(Slippa ha ont hela dagen igen)


JAG BLEV HEMMA & jag ångrar mig inte!!



Nu ska jag ringa Försäkringskassan & försöka få ett intyg om att jag har migrän & kan slippa karensdagen!


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards