ameliespyssel

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Amelie - 14 januari 2012 21:01

Vilken härlig dag vi har haft idag!

Segade på fram till 12-tiden & det var SKÖNT ska ni veta.


Sedan kom jag på att vi skulle ta en promenad till City Gross (jag & Rassel för Mats var redan ute)

Lovade lördagsgodis, nya & längre långkalsonger & fika  

& det gick Rassel med på!

Tog en sväng till en kollega först & hämtade en sak, vidare till CG & handlade.

Trodde att det skulle bli en semla eller något annat kladdigt som Rassel ville ha,

men det blev korv & mos! Själv tog jag 2 koppar kaffe & en halv Allevo-bars  !

Sedan tog vi vägen runt Gärdet hem, så det blev ungefär 6km för oss!!!!

Så nu ligger jag på plus  


Jag frös så fruktansvärt när vi kom hem (för jag var för lite klädd) så det blev varma kläder,

kröp ner i sängen med go-filten & en bok tills det blev film i vardagsrummet!

Det är rätt så skönt att kunna hyra film genom boxen.


Nu ikväll fick jag även prata med Fasters Underbara, hon är sååååå busig.

Längtar efter henne mycket!!


Så nu är det dax för en flaska Bubbel (vatten) & Morden i Midsomer  


Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!!


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards