ameliespyssel

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Amelie - 22 januari 2012 20:04

Vad helgerna går fort men även veckorna, tycker jag!


I lördags blev det målning vid köksbordet & det blev 2 tavlor. ROLIGT, ibland kommer det lite pysselkänsla

& då måste man hoppa på  


MEN den stora grejen var att jag skulle få äta vanlig mat, ÅÅÅÅÅÅ va gott det var

med fast föda & inte bara soppor

Det blev Fläskfilé med ugnsrostade grönsaker & god sås med lite sherry i ...... MUMS!!


 

(Det slank ner 5 skumtomtar oxå   )


Idag blev det en promenad till City Gross, fast den här gången fick vi med

Mats & farmorn (svärmor) oxå! Vad mycket fortare det går när man har flera att surra med på vägen.

Vi tog en fika på deras Café, det blev kaffe & dricka, räkmacka, baguette, kanelbulle & en semla

& det gick på 101 krona för allt ....... BILLIGT tycker jag   


    


Alla var nöjda när vi kom hem, jag tog ett bad med bokläsning

& sedan kom svärisarna på Tacosmiddag!


Så nu tog jag mig ett glas vin,  så SKÅL alla mina vänner!

 


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards