ameliespyssel

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Amelie - 7 februari 2012 18:01


Idag började jag med viktväktarna


Med mitt nya liv har det gått faktiskt bra, i allafall med träningen!

Med vikten har det inte gått lika bra, har stått still & det händer ingenting.

Så igår kväll så loggade jag in på Viktväktarna online & blev medlem .........

Nu var det massvis med år sedan jag var med & jag vet att det fungerar, då blev det 30 kg på 10 månader   


Det som är bra är att jag kan äta allting & det är lättare att göra mat till hela familjen utan

att behöva göra olika maträtter. Nu hoppas jag att det går lika bra att göra det hemifrån & inte tappa motivationen, för man har ju lite press på sig när man skulle gå ner & väga sig hos dom.

Man ville ju inte skämmas & betala för att gå opp i vikt........

Så nu får vi se hur det här går!!!!


Jag är väldans STOLT över min lillebror som nu har börjat att äta soppor  .........

& som ska göra en magsäcksoperation om ca. 1½ vecka.

Jag vet att han är superhungrig hela tiden........så hejja, hejja Lillebror!!

SPÄNNANDE!!!!  


Nä, nu ska jag ta mig en promenad & rensa mitt huvud med tråkigheter som har hänt i veckan!!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards