ameliespyssel

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Amelie - 20 februari 2012 18:17



  

Hmm, vill inte bli sjuk nu. Har så mycket att göra denna vecka & nästa vecka SÅ jag vill inte!!

I morse ringde föräldrarna efter varann & sjukskrev sina barn, de har HÖG feber, hosta & helt utslagna.

Även massvis med personal är sjuk, det verkar gå fort att bli smittad.

USCH!!!!

Peppar, peppar ta i trä .......


( Nu kom min kära son med en kopp kaffe till sin mamma )

 


Nu på onsdag ska jag på Seans med ett gäng, å det ska bli så spännande!

Har varit många gånger förut men "bara" fått kontakt en gång & då var det Farbror Tage ( moffas granne )

som kom & sa: - Hej!!

Jag måste ha gjort gott intryck på honom   

& trevligt var det så han får gärna komma igen!!

Jag brukar bli så harmonisk, glad & full med energi efteråt i flera dagar,

så vi får se vad som händer på onsdag.


Min kära Svärmor kom med hembakade semlor idag, hur gullig är inte hon då  

JAG ÄLSKAR SEMLOR !!!!

Kolla vilka goda .....


 

Så vilken tur att jag har gjort måndagspromenaden!!


Ha en fortsatt skön måndagskväll!!


KRAM     


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards