ameliespyssel

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Amelie - 19 februari 2012 18:46


  

Idag fick jag "lite" pysslarkänsla, det blev 3 tavlor & 6 ljuslyktor!!

 Jag provade decuopage, hade fina servetter liggande.



 

Vet inte om den är klar än, skulle va fint med en text om TIME eller nå´t!

Men jag får "titta & luska" lite till så får ni se det färdiga resultatet sen.

Blev nöjd i allafall.


Sedan var det så roligt så jag måste hitta mera saker att decuopage´era. Så in i gamla gömmor

& hittade flera ljuslyktor & gamla tavlor som inte jag var nöjda med  


   


Det blev inga bra bilder på lyktorna, men ni får en liten titt ändå!


   
Återkommer med nya bilder sedan.



KRAM    


   

Av Amelie - 19 februari 2012 11:47


Nu är det


 


dagar kvar!!!!!!




Idag blev hon lite förvirrad när Faaaster var på mammas dator,

hon gick & tittade på Daniels skärm ändå ...... men Faaaster var ju inte där!

Tänk när vi kommer ner, va konstigt det måste bli. Jag får sitta i ett annat rum & prata med henne genom webben, hahahahaha!!!

Gullunge  


Det är så synd om Fasters Underbara nu när hon är förskyld,

så här kommer det lite kryapådigkramar från oss!



KRAMAR   

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards