ameliespyssel

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Amelie - 12 februari 2012 18:30


 

Jag håller på att kolla in vilka böcker jag ska köpa på årets bokrea!!

Lika spännande varje gång, ibland blir jag för snål så jag köper en eller två ELLER så blir det en hel hög!!!

Så vi får se hur det blir.


Nu är det även så att jag är väldigt tursam för jag har en granne som jobbar i en bokaffär som brukar kunna

komma in med lite böcker emellanåt............ min kära lilla "Bok-grannen", hon är guld värd!!

Snacka om tur va!!    


Annars har det varit lugnt som vanligt!

Det blev lite Birsta City för att inhandla till Rassels födelsedag, som närmar sig med stormsteg.

Kanske lite till Alla  -sdagen oxå, hihihi!!

Eftersom solen har lyst in idag (väldans fin dag idag) så ser man oxå hur mycket

damm det finns egentligen     i ett hem!!

Så det blev fram med trasa, dammsugare & svabben!!

Sedan har Mats gjort Porterstek som blev väldigt gott, som vanligt när han lagar mat!!


Nu ska jag ta mig ett dopp innan skridskokillarna kommer hem igen!


Ha en fortsatt skön söndag!


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards