ameliespyssel

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Amelie - 27 februari 2012 15:45

Nu är det


   


dagar kvar!!


Jag börjar att bli orolig .......... TÄNK om jag oxå får magsjuka nu.

Nu när det börjar bli så nära   


Tycker så väldigt synd om min kära lilla Älskling

som har kräkts hela dagen ....... han är vitare än vit!!

   



Så peppar, peppar ........



KRAM    

Av Amelie - 27 februari 2012 11:06



Hmm, söndag kan vi hoppa över tycker jag ...... eller så gjorde jag det ganska rejält!!

Förstår varför jag inte går ut så ofta ..........  


MEN jag hade JÄTTEROLIGT på lördagen!!

Vi for till en kompis & förpartajjade "lite" innan & vi for ner till AVENY.......

Där var det en hel del folk & så var den bästa Dj`n där oxå    


När det var dax att E-TYPE skulle komma fram blev det ett väldans tryck & jag fajtades lite

först med några tjejer längst fram     ....... men tillslut fick jag gå där ifrån för jag fick panik.

Helt sjukt va det!!!

MEN efter en stund när jag kunde andas igen så tänkte jag: Men va f..n, det var ju för E-type jag gick hit!!!

Så opp igen & lyckades kämpa mig fram till Mats igen ....... det var inte lätt kan jag säga!!

Min handväska gick sönder & jag tappade telefonfodralet ..... men det var det värt  


 


Vilket röj!!



KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards