ameliespyssel

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Amelie - 18 februari 2012 15:02


 

Idag började jag med en promenad55 minuter FÖRE frukost....... tänkte att

det blev mycket fika igår.

När jag kom hem blev det en HÄRLIG dusch & sedan kröp jag ner i sängen

med lite frukost & kände mig väldans nöjd!

NU känner jag mig ännu nöjdare för vilken VÄDER det är ute nu, rena rama snöstormen......

i morse var det riktigt skönt!!



En sväng till Birsta City tog Rassel & jag för att fixa klockan han fick igår,

ville göra armbandet lite större men då blev den FÖR stor så nu är klockan likadan igen   


Då hittade jag armband för 30kr/st, valde ut 2 & skulle betala....... då sa expediten att man fick välja 5 saker för 100kr ..... men dum som man är så sa jag att nä jag tar de här!!!  

  

MEN så "tänkte" jag till & hämtade 3 armband......... så innan det var färdigt fick jag

5 armband i olika modeller för 100 kronor & 327 kr i rabatt!!!

    Lite fynd blev det!!


Kalaset igår gick väldigt bra & Rassel var väldigt nöjd!!

Han fick det han hade önskat sig & lite mer, så bättre kan det väl inte bli  

Ikväll kommer det en hög till för att fira honom!!

ROLIGT!!


Sedan ringde min kära lillebror & sa att han var på väg hem.

Allt har gått bra med operationen och han mår jättebra så nu slipper Storasyster

vara orolig   


Ha en fortsatt blåsig lördag!!


KRAM    


Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards