ameliespyssel

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Amelie - 11 februari 2012 19:08

  

Härliga lördag!!


Började med frukost i sängen, tekaka med kalkon & skivat päron på & kaffe såklart!

(jag fick ligga själv för min sambo hurtbulle var ute & gick redan)


Sedan blev det lite "Fasters Underbara" - prat, det blir man väldigt glad av, för hon är helt, helt

UNDERBAR   

 Är så roligt att sitta & titta på henne!!  Hon går runt jagar katten, leker med sina leksaker, vi sjunger BlääUUUpp (hon skiner opp som en sol när hon hör den), vi leker Tittut, retas med pappa (då skiner jag opp som en sol), hon ger pussar till alla & även till Faster genom dataskärmen!

Tur att det finns webbkamera, för då är inte 100 mil så långt bort!!   


Rassel var "lite" trött idag tror jag, kompisen ringde medans han sov  

men sedan blev det full fart på han oxå!


Sedan blev det ett ryck även hos mig, tog fram klippningsmaskinen & fixade till Mats så

vi kunde gå & kalasa lite hos 66-åringen!

Blev lite go-fika & massa skratt där.

    

  Tog mig hem gående därifrån, blev en timmes promenad med hög fart (hade Sash i öronen),

så det känns i benen nu.

   

Ett härligt bad med ljudboken medans Mats gjorde middagen,

fläskfilé med hasselbackspotatis & tomathalvor ...... MUMS!!!


Så nu ska vi ladda till Mello, gnälla & undra hur de kom till uttagningen som vanligt & dippa grönsaker medans.

Tog mig ett glas vin nu så SKÅL på er alla!!

  


KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards