ameliespyssel

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Amelie - 29 februari 2012 17:52


Nu har vi varit hemma i 3 dagar & en helg .........

så imorgon kommer det normala livet tillbaka!

  

Sonen mår mycket bättre & kan äta nu, så han får gå till skolan.

Jag stänger på förskolan & efter det blir det träning med tjejerna på jobbet,

precis som vanligt........ skönt!


Man blir förslappad av att gå hemma, i allafall jag blir det.

Det är så mycket jag ha kunna gjort tex: städa toalettskåpet, fortsatt att rensa i klädkammaren,

putsat fönsterna, måla flera tavlor, göra mera ljuskoppar, lyssna klart på ljudboken & mycket, mycket mera!!

Men, men inget av det har blivit gjort ........

så imorgon kommer jag att ha lust till allt detta FAST då jobbar jag ju   

Sån är jag!


Har varit lite romantisk idag eftersom det är skottdagen,

med rosor & maränger .......

fick ett bättre svar än förut i allafall,

- Mmmm!!

  

Men alla som känner Mats vet nog hur han såg ut & hur han tänker/känner om sådant!!
 

ÄLSKAR MIN "LILLGUBBEN"


Nu tror jag att det blir en liten promenad med sonen!!


KRAM    

Av Amelie - 29 februari 2012 09:47

NU ÄR DET BARA


 



DAGAR KVAR!! 



Nu börjar det pirra imagen............



KRAM    

Lite om mig!!


Hej! Jag heter Amelie & jag älskar att pyssla!! Bor tillsammans med sonen Rasmus i en 3:a....jobbar på en förskola....älskar att läsa böcker....trädgårdsarbete....mm =)

Besöksstatistik

Bloggar jag följer:

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards